Thursday, 20 December 2012

awak sahabat saya selamanyaaa !

bukak lagu nie tauu before bace. khas untuk fiet :)

okayy. memandangakann ini MUNGKIN mnjadi entri terakhir aku sebelum menjejakkan kaki di SAKTI,
i want to introduce my super-awesome friend,
her name is Fitrah Syahirah Bahrim. call her Fiet 
mehh aku ceritakan pasal awek cun nie kat koranng.
 lahir pada 1 Februari 1996. dekat jerr nan aku. 27 Feb 96 *nak hadiah*
duduk dekat Batu Pahat, Johor !

she is photogenic ! and beautiful in reality :)
kitorang memang sukaa buat noty sama2. 
 Ayun Farahin, dan Cheet puun same.
kemanaa kitoranng pegi mesti samaa-samaa.
agak-agak kalau tengah jalan,, pastu dgar bunyi orang memekak.
hah ! kitoranng lah tuh . heheh .nakal sikit jerr *ohh ye ke? .humming *
gambar nie diambil masa kitorangg menyelinap masuk bio lab time prep malam.


fitrah cik froggy :)
ini adalah cop rasmi cik akak nie. comel kann ?
memang comel, abess semua buku budak2 nie adaa cop rasmi gambar froggy nie.
bila cik fitrah nie rasa berkenan untuk turunkann cop mohor nie..
maka, akan tersemat kenangan kat tempat itu, everywhere :)
eventhough buku teks hak kerajaan. bedal je diaa cop. haha.
kat buku aku belambak cop nie. kadang2 kawan2 aku ingat nie buku diaa.
tapi takpe.. aku tak kesah puun . tapi kalau yg kat buku teks tuh..
kalau kenaa saman aku tak tanggung ehh ? haha joke :)


kad matrix kami ! tapi tahuun depan dah tukar baru.. peace !
yerrlahh. masing2 sudah berjawatan. hewhewhewww.
 tapi aku memang tak puas hati fiet, cheet nan farahin satu exco. ngelat !
takpe2. mudah-mudahann tahuun depan kitaa same kelas. aku sangat berharap :)


i keep it as my cute stuff. even though it just a small piece. i love it !
may Allah bless her too ,, terimaa kasih jadik kawan aku masaa suka dan sedih
dan untuk fiet: you are amazing just the way you are.
jadik diri sendiri dan kitaa akan jadik yg paling sempurnaa !


 ececehh. pegang pen .. tengah buat kejaa ke ? haha.
fitrah nie.. kalau time diaa rajen memang rajen ter-AMAT. tapi kalau malas.
memang malas yg tak sukar dgambarkann .haha *terok bebeno jerr bunyi die*
hanyaa kami2 jerr yg taw, act taklaah terok manaa.saje jerr. hee
dari awal sekolah sampai akhir tahuun. fiet laah yg duduk sebelahh aku..
dan kami masing-masing mmpunyai kenangan trsendiri dgan cikgu2 :)
kenangan terindah !

budakk cute and gilaa lensa ! candyd girlll. haha
peace ! hanya aku, fiet dan mereka-mereka yg tau pasal blue-tooth . hahha.
tapi siapaa mereka-mereka tuh yerr ? haha.
kepada mereka2 : keep it as secret okayy ?. *janji tauuu * 
siapa aku untuk menidakkn realiti. tahuun depan tahuun last .bermakne ?
SPM menghantui.
aku harap sangat2 dapat struggle same2 nan fiet untuk capai straight A.
dann kalau berkesempatan, will fly over the world :) aminn .
aku doakann yg terbaek untuk kau fiet . last but not least. i MISS you 
my heart will keep saying : aku sayangg kau !

*klik namaa comel warne pink kat atass tuh untuk tengok blog fiet okayy ?
*aku tunggu fiet on9,, cepat laah on9 cik kak ! adaa something menyedihkann 
nak habak kat kau .



thanks reading my diary

2 Smile for me♒:

Fitrah Syahirah said... Reply to comment

Ociiiiiiii :DD kau buat aku terharu sangat :') Aku sayang kau. Okayy, kite struggle same-same ye. Deal!

azriena said... Reply to comment

okayyy :) deal ! hope kite same2 prepare betol2. amin. aku sayang kau jugak budak :D