Friday, 24 October 2014

Seriously I MISS YOU Mekda.

Terkapar-kapar ku kelemasan.
Sakit dilambung ombak kerinduan .

Tak mengapa andai diri ini tak dirindui.
Tapi biarlah hanya aku yang merindu.
*Sorry jiwang SIKIT aje*

Sayu. Sebak. Bercampur-baur tengok gambar diorang ni.

Dulu  korang sentiasa bergerak bersama-sama aku.
Tapi sekarang hanya gambar yang kaku mampu bersama.
Biar gambar itu kaku. Biar. Asalkan memori kita sentiasa hidup.

Ya, di hati kita.

Entah. Tak perasan bila perasaan ni datang.
Entah kenapa Allah hadirkan rasa ini kepada hati aku hari ini.
Tiba-tiba dia menegur hati ini.
RINDU. rindu one of my buddies , Mekda.

Nor Asnieda . A kelantanese.
Entah. Lepas keluar SAKTI, tak dengar apa-apa cerita pun pasal dia.
Sedih dengan keadaan ni. Takpe. Aku takkan berhenti mencari tahu.
Memang aku tahu, setiap pertemuan ada perpisahan.
Sebab tuh, aku kena kuatkan hati tatkala perpisahan tu nak berlaku.

Tapi hanya satu aku pasti.
SEORANG SAHABAT itu amat mahal nilainya.
Biarlah dia hilang daripada pandangan mata.

Asalkan di hati, tempat untuknya masih teguh berada di situ.
Masih tak berganjak. Masih seperti dulu.

Seperti waktu dulu aku mula sayangkan kau.
Sejak di awal pertemuan kami. Sungguh.
Allah adalah sebaik-baik perancang.

Sekali oci sayang, selamanya oci sayang.

#SPREAD THE LOVES.
# oci tetap tak lupa daya , syaza.
#BECAUSE to love someone and to be loved is a great thing. EVER
#Esok satu Muharam. 
Semoga mampu menjadi hamba lebih baik. aminn
#RoadTOfinal. studyWEEK.





thanks reading my diary

1 Smile for me♒:

Puteri said... Reply to comment

sedihkan bila dah tak contact kawan kawan :(