Saturday, 2 January 2016

Terima kasih, sweetheart.

Subhanallah.

Terima kasih untuk kenangan.
Terima kasih untuk semua rasa bahagia yang pernah kau beri, Allah.

Haha duduk kenanga. Makin dekat aku dengan asasi, Kampus Timur.
Tempat aku kumpul segala kenangan yang dah jadi memories.

People said, "People changes, but memories remains"

But for me, "People will forever stay in my heart, the memories too"



Aku meluahkan kerana Aku sungguh terkesan dengan jarak ini, Bukan sebab aku rindu kau. Kalau taknak aku start mencarut guna term-term science yang hanya aku tahu maksudnya *yang maknanya baik-baik sebenarnya* Please jangan perasan tahap petala,

Cuma aku nak cakap, Take care selalu dear,
Coretan pendek tapi penuh bermakna buat aku ni, khas ditujukan buat;

Orang yang selalu berusaha tahan tangan nak tumbok aku mungkin sebab aku terlalu comel *double jerk*,

Orang yang selalu rindu aku tapi nak mengaku ego melangit tingginya, yang selalu cakap aku cantik, lagi-lagi kalau pakai niqab, Yang nampak cantik aku luar dalam *walaupun sebenarnya hodoh.

Orang panggil aku sweet heart, perasan aku ni dia punya isteri. *dia cakap kalau dia laki, dia nak kawin dengan aku. *takkan lupa*

Orang yang sebenarnya tak pernah henti-henti rindu aku, tapi ego dalamnya sedalam lautan.

Orang yang sangat malas nak bersukan, sampaikan ade dimples. *Eh?

Orang yang aku nak gapai tangan dengan dia kat syurga,

Orang yang tahu aku terlalu sayangkan agama ini,

Take care selalu, Nur Amirah binti Aszeli.

Salam sayang,
*LUKISAN INI HAKmilik aku, Antara lukisan yang aku buat sepanjang 2015. my passion.

Ahlan wasahlan 2016, another year coming for me to be a better muslim, dan seorang Nurrul Hadzriena. Kita mungkin jauh terpisah sebab aku kat oversea *huhuhuhu*.

Kita memang jauh di mata, tapi di hati. Allahu terlalu dekat wahai sahabat.


thanks reading my diary

0 Smile for me♒: