Tuesday, 14 February 2017

Percaya

Yang percayakan Aku.

Selagi mana sifat asal kau adalah lembut, sekasar mana pun kau pada orang ramai, Kau akan change back to the real you pada yang selayaknya.
Yang selayaknya ini adalah;
-Orang yang betul-betul kau percaya
-Orang yang tak ambik kesempatan kat kau
-Orang yang sama-sama ada masa jatuh bangun kau
-ORANG YANG TERIMA KAU SEADANYA WALAU SEBURUK MANA PUN KAU

Terima kasih pada semua orang yang percayakan aku. Walaupun aku busy dengan latihan dan jawatan aku dalam palapes, korang tetap panggil aku kalau ada apa-apa event. Korang tetap percaya aku boleh uruskan orientasi akuatik (setiausaha) , Majlis Suai Kenal PALAPES untuk siri 21 dan 22 (dua dua tahun setiausaha) dan segala bagai program berkait dengan WCS, WWF Ysealli. Bila masuk uni, setiausaha ni benda yang sukar sebab kau kena uruskan bermula daripada paperwork sampailah hari kejadian.

                Terima kasih untuk segala lukisan yang diminta untuk setiap program. Terima kasih untuk kepercayaan korang untuk aku teruskan jadi MC untuk semua majlis takkisahlah untuk program-program fakulti atau palapes. Banyaknya kat palapes, sebab palapes banyak event. Inshaa Allah segala ilmu tu aku takkan kedekut untuk turunkan pada yang mahu belajar.

Allah jugaklah yang kasik rezeki dekan hasil usaha. Bukan tu je, banyak lagi benda. Terima kasih. Walau jahat mana pun, semua orang baik.


                Dan aku akan teruskan balik perjuangan aku dalam pidato kembali. Terima kasih atas semua sokongan dan kepercayaan. Believe me, just be you. Persetankan apa orang lain nak cakap. Yang penting, apa yang wajib dijaga, jagalah (cth:aurat). Semoga terinspirasi.

thanks reading my diary

0 Smile for me♒: