Pages

Monday, February 13, 2017

Adding book

Harini bertambah lagi koleksi buku kesayangan aku. Maken bertambahlah pakwe-pakwe aku ni (booooks). Ni antara koleksi yang aku ada, tapi tak semuanya ada kat sini. 

Orang pinjam.

Aku suka kalau orang pinjam.

Dan pinjamlah kalau nak, dengan syarat tahu pinjam tahu pulang. Sebab, cuba bayangkan kalau pakwe korang orang amek?

Konfem meroyan tahap petala.

Sure aku memang meroyan kalau hilang, sebab sayang. Sebab beli pakai duit sendiri. Sebab sanggup berat beg dengan buku nak bawak masuk kargo tu. Mana boleh tinggalkan pakwe, aku setia kot.

Dalam kereta aku bawak, dalam flight aku bawak. At least akan ade satu buku dalam beg aku setiap masa. 

Tkkisah duit habis sebab booooks, sebab ilmu tu tak berkesudahan. 

Hargailah. Sebab mereka kesayangan aku.

No comments:

Post a Comment

© Copyright 2023 | ALL Right Reserved to Menurrul